I prezzi di u mercatu domesticu di l'acciaio anu dimustratu una tendenza stabile è forte sta settimana. I prezzi medii di e trè varietà principali di travi in H, bobine laminate à caldu, è platti di grossu mediu sò stati signalati per esse 3550 yuan / ton, 3810 yuan / ton, è 3770 yuan / ton, rispettivamente, cù una settimana à settimana aumentu. di 50 yuan/ton, 30 yuan/ton, è 70 yuan/ton, rispettivamente. E transazzioni di u mercatu spot anu migliuratu, è i mulini d'acciaio sò stati capaci di dimustrà un equilibriu parziale cù a dumanda di terminal di u mercatu mentre riduce a produzzione. Ancu s'è a situazione di l'oversupply ùn hè micca stata significativamente migliurata, u sentimentu di u mercatu hà ricuperatu gradualmente, è hè previstu chì u paese mostrarà una tendenza volatile è ascendente a settimana prossima.
In quantu à l'acciaio di a seccione, i prezzi di u mercatu sò stati stabile è rinfurzati sta settimana, cù un ligeru aumentu di a dumanda da i terminali di u mercatu, chì hà avutu un certu effettu di spinta à l'infurmazioni di u mercatu. Malgradu a crescita lenta di a dumanda terminale, alti livelli di inventariu in a sucietà è l'acciaieri, è l'approvvigionamentu suffirenziu, e transazzione generale anu migliuratu, chì hè ancu un bon signalu di spinta per u mercatu.
U prezzu generale di u mercatu di platti mediu è grossu hà fluttuatu strettu, è a prestazione generale di a transazzione era media. Sta settimana, a pruduzzione di l'acciaieri hà aumentatu da 0,77 tunnellate, chì indicanu un ligeru aumentu di l'entusiasmu di a produzzione. In termini di risorse, sta settimana l'inventariu suciale è l'inventariu di a fabbrica anu diminuitu da 62400 tunnellate, risultatu in una ligera diminuzione di l'inventariu suciale. In quantu à a dumanda, u cunsumu di platti mediu è grossu sta settimana hè stata di 1.5399 milioni di tunnellate, una diminuzione di 82600 tunnellate da a settimana passata, è u cunsumu aumentatu da 6.12% mese in mese. In generale, hè previstu chì u mercatu domesticu di platti medii è pisanti sperimentà fluttuazioni strette a settimana prossima.
U prezzu di bobine laminate in caldu hà risuscitatu sta settimana. U prezzu mediu di a bobina laminata à caldu 3.0mm in 24 mercati principali in u paese hè di 3857 yuan / ton, un aumentu di 62 yuan / ton paragunatu à a settimana passata; U prezzu mediu di 4.75mm bobine laminate à caldu hè 3791 yuan / ton, un aumentu di 62 yuan / ton da a settimana passata. Da i dati d'inventariu di diverse regioni, a regione cù a più grande diminuzione hè a Cina di u Nordu, è a regione cù u più grande aumentu hè u Nordu-Ovest. Sta settimana, ci hè stata una ligera diminuzione di l'inventariu di u mercatu, è a dumanda hà rimbursatu ligeramente guidata da l'atmosfera di u mercatu. Attualmente, u mercatu hè in un canali di rebound, è i prezzi ponu fluttuà è operà forte in u cortu termini.
In quantu à i tubi saldati, u prezzu mediu hà cessatu di calà è hà rimbursatu sta settimana. Ci hè resistenza à l'aumentu di u prezzu in certi mercati, principalmente per via di a pressione cuntinua di destocking in certi mercati. In generale, l'inventariu in a fabbrica di pipa hà acceleratu sta settimana, accumpagnatu da i prezzi relativamente forti di l'acciaio di striscia di materia prima. Hè previstu chì i prezzi di i tubi saldati naziunali si rinfurzanu ligeramente a settimana prossima.
Tempu di post: Apr-16-2024